søndag den 31. juli 2011

Dagens loppefund

Kørte forbi en af de genbrugsbutikker i dag, som jeg ellers ikke ligger vejen forbi så tit. Fandt nogle fine legesager til Astrid, en ny kaffedåse i ægte retrostil, et par søde børnetallerkner og et fint sæt juniorsengesæt -også til Astrid. Det er stadig lidt underligt at få lov til at kikke efter fine pigeting, når det ellers har drejet sig om ting til drengene de sidste 4 år. Det er en helt nu verden, der har åbnet sig!


Håber jeg får lidt mere tid til overs i den kommende tid, for har flere ideer til indlæg på bloggen, kreative tiltag og en begyndende trang til at komme bag symaskinen igen. Glæder mig til drengene skal tilbage i børnehave imorgen, så der bliver et par rolige timer om formiddagen igen.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jeg kan godt forstå det er mærkeligt nu at kunne se efter pigeting når det har drejet sig om drenge i fire år.. Jeg bliver stadig draget mod pigeting og lyserød selvom jeg har 2 drenge..
    :o)

    SvarSlet