mandag den 1. august 2011

Farven rød

Jeg er glad for farven rød!
Har mange små indslag i mit hjem i farven rød, så nu vil jeg spame jer med en bunke billeder af nogen af mine røde ting. Har endnu flere ting rundt omkring på loft og i garagen, som ikke er fremme lige nu, men det er rart at ha' lidt at skifte ud med engang imellem. Min plan er også, at Astrid kommer til at få rødt som gennemgående farve på hendes værelse og er allerede begyndt at indsamle fine ting til dette formål. Røde Babuskadukker i stof, røde plastkurve med hjerter, den røde kuffert, jeg købte igår mm. De må dog blive i skabet lidt endnu.
Nogle af billeder har stadig noget at ønske ift. lys mm, men øver mig stadig med mit spejlrefleks. Glæder mig til den dag, jeg bliver mere fortrolig med de forskelige funktioner, så jeg ikke skal prøve mig så meget frem hver gang, jeg skal tage et billede.
Rød Holmegaardlampe
Rød Holmegaardvase og rød fyrfadsstage fra Tine K Home

Rød retrobakke

Rødt A for Astrid


Røde kopper købt i Sverige for 18 svk kr stykket
Een af mine røde retrobøtter


Rød gulvvase -så god til langstilkede blomster!

Rød thedåse

Rød "Madame blå" kande -har flere i garagen

Røde tomater af egen avl

Rød peberkværn -har også en i hvid

Mit mariehøne æggeur

Rød dåse fra Ikea

Røde morgenmadsskåle

Een af mine elskede Margretheskåle

Rød dåse. Her indeholdende figenstænger og rosinpakker

Rødt og hvidt fad købt i Sverige til 39 svk kr.

Og den nyerhvervede retro kaffedåse

1 kommentar:

  1. Fine røde ting du har, jeg er vild med retro dåsen med kløver

    SvarSlet