fredag den 15. juli 2011

Så kan veerne bare komme an

Så er det hele sat i sving og saster på at lillesøster ser dagens lys enten idag eller imorgen. Fik den første stikpille igår aftes og en mere her til morgen, så nu kan de rigtige veer bare komme an!
Der er absolut ingen tvivl om, at pille nr. 2 har sat det hele noget mere igang end den i går aftes, så nu er det bare at vente til kl 13.30, hvor den står på ny undersøgelse på sygehuset.
Så kryds fingre for at vandet kan tages, så lillesøster kan komme ud idag!!!

3 kommentarer:

  1. Sender dig masser af tanker. Måske du er i fødsel nu????? :)

    SvarSlet
  2. Håber du lige nu sidder med en lille dejlig pige i favnen :)

    SvarSlet
  3. Nu håber jeg også at du nyder en skøn lille tøs, åh hvilken følelse det er at sidde med en nyfødt! Det ku jeg godt unde mig selv at opleve igen, men 4 børn....(!) ej vel :)

    Når du nu engang er tilbage bag tasterne så har jeg givet dig en award, jeg håber at du vil modtage den :)

    SvarSlet