torsdag den 7. juli 2011

Nedjustering af lillesøsters kampvægt og bukser til mor

Har været til vækstscanning af lillesøster idag, og heldigvis blev hendes vægt nedjusteret lidt. Hun er nu vurderet til 3600-3800 g, så nu ender hun (forhåbentlig) med en lidt mere acceptabel vægt. Dog har jeg fået lov til at få en tid til igangsættelse sidst i næste uge, så hun ikke når at bliver alt for stor. Er rigtig glad for, at der endelig ligger en plan. Og så kunne jeg jo bare håbe på, at jeg går igang af mig selv. De to andre er født lidt før tid, så jeg krydser fingre for, at det også vil ske denne her gang.
Nu, at der er ved at være en ende på graviditeten, syntes jeg, at det var på sin plads, at få syet lidt til mig selv. Det er indtil videre blevet til to par pludderbukser. Mangler lige bindebåndet i de blåblomstrede par, men det ligger i symaskinen, så det kan ikke vare længe, inden det er klaret.





5 kommentarer:

  1. Ih hvor du kan :)
    Og jeg er vild med dine "strygebræts-bukser" (de nederste) jeg har lige syet nyt betræk til mit strygebræt i samme stof :) Købte 4 meter så der er mere, havde regnet med en løs kjole/tunika ting, men nu må vi se :)
    Er glad for at høre at der nu ligger en plan, man kan få stress over selv de mindste ting i uge 38-40 :) Vil tænke på dig.

    SvarSlet
  2. Jeg er nu også meget glad for resultatet. Manden min, synes dog, de er lidt vilde i farverne, men han er også lidt farve/mønsterforskrækket indimellem. Jeg glæder mig nu til, de kan komme i brug.
    Og tak for tankerne:-)

    SvarSlet
  3. Jeg får helt ondt i skrævet ved tanken :-)
    Skal du ikke med til babyblogtræf? Kig på min blog :-)
    Tak for din søde kommentar hos mig! Kærligst C

    SvarSlet
  4. Hej Stine. Hvor er de bare fine dine hjemmesyede bukser!! Er den nogen du laver på bestilling? (hmm måske har du ikke vildt meget tid nu hvor jeres lille pige nææsten er på vej..)- sjovt at finde din fine blog her! Held og lykke med den forestående fødsel!
    Mvh Kirstine (fra håndboldholdet i Korsør..:-))

    SvarSlet
  5. Hej Kirstine Jeg har haft lavet lidt på bestilling -dog mest i børmetøjsafdelingen. Men kan vi ikke lige kikke på det efter næste uge, hvor lillesøster forventer at se dagens lys?:-) Og velkommen til blogverdenen! Jeg har heller ikke været med så længe, så jeg lærer også stadig.
    Knus Stine

    SvarSlet