onsdag den 13. juli 2011

Is i sommerlandet

Vi kørte til Karrebæksminde igår for at mødes over en pandekage med is sammen med svigermor, K's kusine, hendes mand mm. Pandekagerne serveres i et lille gult og tem'lig skævt hus. De serveres i rigtig mange udgaver, men her i huset er de to ynglings den med is og chokoladsovs eller den med is og råsyltede brombær. Fik dog ikke taget et snapshot af pandekagerne....
Elsker at det kun tager 15 min at komme ned til vandet.
Efter pandekagen med is, fortsatte vi over på Enø og ud til verdens ende, hvor min søsters svigerforældre har sommerhus. Her blev det til et par hyggelige timer i haven med grill osv.
I dag går jeg og venter spændt på en pakke fra byStroom med en fin ny vente-amme-kjole.


2 kommentarer:

  1. Godt med sådan en skøn dag, for i dag :( regnen siler ned her hos mig! Det oser bare slet ikke at sommer!!

    SvarSlet
  2. Ser ud til at I har haft en dejlig dag, uhm pandekager med is og chokolade det må helt sikkert være min favorit :)

    SvarSlet