lørdag den 2. juli 2011

Endnu endnu en sommerhat og en lille bøn

Min mor ville også gerne ha' en sommerhat, så ligesom jeg troede mig færdig med sommerhat-produktionen, måtte jeg i gang igen.
Synes godt nok min krop lige så stille er begyndt at arbejde hen mod den kommende fødsel. Har plukveer, der trækker noget mere end tidligere. -også om i lænden indimellem. Men det er jo også godt nok, at kroppen er ved at foreberede sig, så den ikke skal arbejde lige så hårdt til selve fødslen.
Det er lidt vemodigt, at min sidste graviditet er ved at være slut, men jeg glæder mig efterhånden tem'lig meget til at få min krop for mig selv igen. Eller ihvert fald til at slippe af med den gigantisk fodbold, der pt. er monteret midt på kroppen. Så jeg igen kan samle alt det op, jeg taber, hjælpe drengene med sko/strømper, lege på gulvet, putte ordentlig sammen med dem, sidde ved symaskinen uden at skulle ha' arm-forlængere på og ikke mindst slippe for div. madrester på maven/brystet. Og så glæder jeg mig til en tur på spinningcyklen og en god løbetur, når sådanne aktiviteter igen bliver tilladt.
Har også snart mange planer om ting, jeg godt kunne tænke mig at sy til mig selv, men det er der ligesom ingen idé i, før jeg ikke er gravid mere.
Så lillesøster, please kommer du ikke snart ud til os?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar