tirsdag den 12. juli 2011

39+0

Max 1 uge tilbage til lillesøster ser dagens lys. Eller det er der ikke, for har en tid til igangsættelse senere på ugen. Uhh, det er tæt på nu. Lige så meget, som jeg har forbandet den store mave og alle bekymringerne det sidste stykke tid, lige så sørgeligt er det, at min sidste graviditet er ved at være slut nu. Hvor søren blev de 10 måneder så lige af? Da jeg stod med en positiv test i starten af november, var der godt lang tid til det ville blive sommer. Der var stadig en lang vinter forude, men nu er vi her, og om et øjeblik er vi en familie på 5.
Er spændt på, hvordan drengene hver især vil reagere. Min store følsomme dreng, som har glædet sig rigtig meget i rigtig lang tid, men som alligevel var så træt den anden dag, at lillesøster var dum, og bare ku blive hvor hun var. Jeg kunne ikke ikke putte med i sengen, og det var nok til at vælte læsset. Dog var det gået over til næste dag.
Og hvad med mindstemanden, som er rigtig meget mors dreng pt? Men også drengen, som er glad for alle de små børn i omgangskredsen. Hvad siger han til, at mor ikke kan hoppe og springe for hans behov i samme omfang som ellers?
Alle ens morbekymringer kommer væltende lige for tiden, men det er vel helt naturligt. 
Heldigvis har manden stadig en pæn sjat ferie, så vi kan nå at samle familien på stille og rolig vis, inden det bliver hverdag igen.
Er blevet færdig med det sidste strikkepinde-etui, så nu tror jeg, at symaskinen og jeg tager en lille pause fra hinanden.



Grøftekantsbuket fra min mor

Ingen kommentarer:

Send en kommentar