fredag den 8. juli 2011

Dagens lopper, kreative indslag og lidt retrostof

Måtte lige fordi en af de lokale genbrugser idag. Fandt et par fine ting. Retro sengebetræk, fine strikkede håndklæder, Find Holger bog og så det meget fine hovedpudebetrækket med Bambi. Desværre var dynebetrækket der ikke. Måske det ender som en lille nederdel til lillesøster eller lignende. Og så er jeg helt tosset med den lille røde taske, som også er tiltænkt lillesøster, når hun bliver lidt større.
Ellers er formiddagen gået med at lave et strikkepindeetui til svigermor. Er lidt i tvivl, om det er blevet for bestant med pladevat i midten, men nu kan hun afprøve det, før jeg går i krig med flere. Har klippet ud til to mere, som skal tilfalder min mor og min mands kusine.
Og sidst men ikke mindst: Et par sommerbilleder af mindstemanden fra igår, hvor vi var til eftermiddags-grill-hygge hos vores venner.

















1 kommentar:

  1. Suk blir´ man nogensinde træt af bambi :) Sikke nogen skønne køb du har gjort dig! Så har man en total fed følelse ik´!

    Dit hylster ser da fint ud, tænker at hvis du ikke forede det med pladevat ville det måske blive for slattent og muligheden ville vel også være at man kunne stikke sig på pindene eller :)

    Min mor strikker også måske jeg sku se om hun mangler et etui. Rigtig go weekend :)

    SvarSlet