fredag den 1. juli 2011

Træt med træt på

Ja, som overskriften siger, så er jeg bare træt med træt på idag. Har endda fået lov til at sove til klokken 8, men har haft en dårlig nat med ondt i maveskindet, urolige unger mm, så har det som om, jeg kun har fået et par timers søvn. Måske er kroppen ved at lade op til en forestående fødsel. Man ku jo håbe. Skal dog lige nå at sy en solhat til min mor. Den ligger klar ved symaskinen og er nålet sammen, men skal lige overtale kroppen til at flytte sig fra sofaen, og de par meter der er over stuegulvet og hen til symaskinen. Tror dagens anden projekt må være at få lidt mere styr på tasken til sygehuset. Er bange for at det tøj jeg har pakket, kommer til at være for småt til den lille sumobryder af en lillesøster, der er i vente, så må hellere helgardere mig med en sæt i et nr større. Kom nu ud....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar