fredag den 9. september 2011

Min efterårshave

Jeg vil ikke ligge skjul på, at jeg elsker efteråret. Jeg elsker at træerner skifter over i de flotte gule og brune farver. Jeg elsker at træer og buske bugner af frugte. Jeg elsker, når det bliver tid til at samle kastanjer. Jeg elsker, når vi skal holde vores årlige halloween-komsammen. Jeg elsker lys græskar og lanterne på træerne.
Jeg ved, der følger masser af regnvejr og blæst med. Men er der noget bedre end en tur på stranden i blæsevejr, så man kan blive blæst godt igennem og sætte drager op? Og så ende dagen med varm kakao, lune boller og tændte stearinlys?
Jeg elsker ihvert fald efteråret!
En kreativ brombær har invaderet fodrehuset

Mmm, masser af brombær

En faldende solsikke

Overdådigt pæretræ

1 kommentar:

  1. jamen når du beskriver det så fint så elsker vi jo alle efteråret- især de morgener hvor vi alle kan sove længe og pigerne ikke vågner på grund af lys glæder jeg mig til :-) og hvor må jeg beundre at du har fundet tid og energi frem til at komme i træningstøjet med et lille tidskrævende barn og resten af familien der også skal have lidt mor opmærksomhed :-) Flot.

    SvarSlet