onsdag den 14. september 2011

Astrids nye sengerand

Jeg har syet ny sengerand til Astrid.
Fandt en meget fin svag lyserød sengerand på et loppemarked til 20 kr, inden hun blev født, men det har hele tiden været planen, at den bare skulle ende som indemad i en lilla hjemmelavet udgave. Hun måtte starte ud med den lyserøde, for jeg har flere gange købt stof til den lilla udgave, som så er endt med at blive brugt til noget andet.
Efter mit indkøb af et flot lilla retro pudebetræk hos Ulla, skulle det endelig føres ud i livet, og jeg er meget glad for resultatet.
Jeg er har i en meget lang periode været glad for rødt, men jeg tror efterhånden lilla er blevet den nye røde. Elsker den farve og gerne i kombination med lyserød og tyrkis. Derfor er der ligeså stille en farve forandring på vej i det lille hjem.
Lækker lilla farve

Her skal prinsessen nok sove sødt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar