mandag den 19. september 2011

Genbrugsguf og arvestoffer

Min søde faster har hørt efter i timen, da jeg en dag snakkede om den spirende begejstring for retrostoffer, og da vi var til min mors fødselsdag i lørdags kom hun med 3 sæt sengetøj plus lidt nyt stof fra en tur til Amsterdam.. Det er måske kun det brune, der er rigtig 70'er retro, men synes nu også de to andre er søde. Har gemt det ene til Astrid.
Det er ved at være et stykke tid siden, jeg sidst var forbi min ynglingsgenbrug, så nu vejret var til det idag, måtte barnevogn og Astrid ud og luftes en tur. En gåtur var også godt for mine småømme stænger.
Jeg kom hjem med et par plastbøtter(dog ikke Erik Kold), et Fisher Price legestativ til Astrid, børnebøger, et par fine fløjlsbukser til August og en vinterjakke til Astrid. Alt for den nette sum af 100 kr.
Sengetøj med blå striber

Svagt lyserødt med blå striber og røde  "blomsterranke".

Brunt og orange sengesæt

Nye stoffer købt i Amsterdam

Dejlige børnebøger

Plastbøtter

Retrobukser til August

Vinterjakke til Astrid til 20 kr

Legestativ til Astrid

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine kup og "gaver" du har fået dig.
    Tusind tak for stoffet, knapper og tråd. Det er helt perfekt. jeg tror dog jeg vil gemme stoffet og sy noget til Sofie til foråret/sommer 2012.
    Tjek lige min blog i morgen aften. jeg har nemlig været igang med noget, som du måske kan genkende :)
    God aften.
    Kh.

    SvarSlet
  2. Hej Lena Det var så lidt:-) Og ja, jeg vil tjekke din blog ud i aften, så jeg kan se, hvad du viser! Måske en fin buksedragt?:-) kh Stine

    SvarSlet