lørdag den 3. september 2011

Barselsgave, dukkehus og Wiinbladkrus

Jeg fandt idag disse Bjørn Wiinblad krus til 10 kr i genbrugsen hjemme i min fødeby. Det er april og august. Synes, de er rigtig fine. Var hjemme på besøg hos mine forældre med alle ungerne, da manden er på hyttetur(læs drik-os-i hegnet-og-glem-alt-om-koner-og børn-tur) med sit fodboldhold.
Min søster og niece var også på besøg, da min svoger også er en del af det samme hold, som føromtalte ægtemand. Fik et billede af haremsdragten, jeg lavede til min niece den anden dag i aktion.
Den er super fin til hende!
Fandt fornyeligt mit gamle dukkehus hjemme hos mine bedsteforældre. og da vi var et smut forbi idag kom det også med hjem i familiecontaineren. Det er min morbror, der har lavet det til mig. Glæder mig til at sætte det i stand med lækkert retrotapet osv.
Ellers går vi bare og venter på, at endnu et individ kan skrives på familiestamtræet, da min svigerinde har termin om et par dage. Har ud over et babytæppe også lave en EG-hjelm og en suttesnor til den lille pige, de venter sig.
Wiinbladkrus

Haremsdragt in action

Mit gamle dukkehus

Hue og suttesnor til den nye niece

7 kommentarer:

  1. "Din" dragt er rigtig sød. Gad også godt at sætte et dukkehus i stand, men drengene vil nok hellere lege med noget andet :o(. Glæder mig meget til at følge renoveringen ;o)

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin, dragten, i aktion :o) Jeg overvejer også om jeg skal have fat i et dukkehus til mindstepigen. Jeg har desværre aldrig selv haft et, så ikke noget der kan gå i arv der.
    God søndag.
    Kh.

    SvarSlet
  3. Hov, glemte helt, at spørge om noget. Jeg er helt vild med din sæbeboblekjole. Hvor har du stoffet fra? eller har du måske et stykke tilbage, som du vil sælge/bytte med?

    SvarSlet
  4. @pia: Det er meget sjovt, at nogen af ens egne ting kommer frem i lyset, når man får en pige.
    @Lena: Sæbeboblestoffet er fra et juniorbetræk, jeg fandt i en genbrug på et tidspunkt. Mener ikke, jeg har så meget tilbage, men kikker lige i gemmerne. Hvor meget skal det være, hvis det er?

    SvarSlet
  5. Fed buksedragt du har lavet.. det er den kæreste model! Jeg er ikke færdig med at lave den.. det er helt sikkert! Kh C

    SvarSlet
  6. Hej igen. Det lyder godt. Det betyder ikke så meget hvor meget det er, kan jeg måske bare få til et par lommer eller lign. så tror jeg lillepigen bliver glad :)
    Kh.

    SvarSlet
  7. Hej Lena
    Jeg har fundet lidt af stoffet frem. Det er ikke så meget, der er tilbage, men jeg tror sagtens, du kan få det til at række til et par lommer eller måske til et par ærmer på en kjole.
    Du kan lige sende din adr. på stineboegh@hotmail.com, så sender jeg det afsted til dig:-)
    kh Stine

    SvarSlet