tirsdag den 20. september 2011

Bukser til niecen og fødselsdagsbussen

Min niece på 2½ har bestemt sig for, at hun lige pludselig absolut ikke vil ha' strømpebukser på, så min søster har indkøbt en bunke stoffer, så jeg kan sy pigebarnet nogle flere bukser. Det skal dertil siges, at hun de første 2½ år af sit liv stort set kun har haft nederdel og kjoler på incl. strømpebukser.
Om det er et lille oprør mod sin mor hun har sat ind, skal være udsagt, men bukser skal der til.
De to første par, har jeg lavet i dag. Derudover er der klippet ud til endnu et par samt en buksedragt af samme slags, som hun tidligere har fået. Min søster er normalt mest til de sarte farver(både til sig selv og niecen), men nu skal der åbenbart lidt mere spræl i gaden, for farveskalaen er ihvert fald blevet skruet en tand op på niecens nye bukser.
Og så skal I lige se den fine fødselsdagsbus August tegnede til sin mormor i lørdags:-)
Pingvinbukser bagfra med stjerne på numsen

Pingvinbukser forfra med røde lommer

Sneglebukser med runde lommer

Augusts fødselsdagsbus til mormor

1 kommentar:

  1. Hej

    Jeg har givet dig en blogaward, håber du vil kigge forbi og lege med :D

    SvarSlet