onsdag den 28. september 2011

Holmegaard og halv sol

Astrid og jeg var på tur igår. Det er ikke ret tit, at bilen er hjemme i formiddagstimerne, men har været så beæret, at den har stået og pyntet i indkørelsen i hele tre hverdage nu. Og det blev vi nødt til at udnytte! Jeg har længe gerne ville have Kählers Foresta vaser i nogle flere størrelse. Jeg har i forvejen alle tre farver i den lille udgave. Vi bor jo ikke ret langt fra Fensmark og Holmegaard Glasværk, og jeg har før set de andre størrelser i deres outlet forretning, så hvorfor ikke kikke forbi!!!
Det var sorgens dag den gang, de måtte lukke, så glæden var stor, da de kunne åbne op igen. Går bare og venter på, at de igen får en "billig" 2. sorteringsafdelingen igen...
De har mange forskellige mærker i outletforretningen(Stelton, Rosendahl, Zone, EB, Rice osv).  Deruover er der spisesteder, brughus, ishus, chokoladehus, bolsjehus og tøj-outlet. Og så ligger det i dejlige omgivelser omkring Holmegaard mose. Kik forbi, hvis I alligevel er på disse kanter:-.)
Jeg fik også tid til at sy noget til mig selv for en gangs skyld. Har for første gang forsøgt mig med en nederdel i voksenstørrelse, og det er jo super nemt at lave en  ½ eller hel sol nederdel. Har også klippet op til en mere, så garderoben kan blive fornyet lidt.
Indgangen til Holmegaard park

Rice-afdelingen

Bryghus og restaurant

Kählers Foresta vaser i sart grøn og sart gul

Paletkniv fra Rice

Bøtter fra Rice

Knagerækker fra Rice til Astrids værelse

Fad fra Rice -det er bare så fint:-)

Halv sol nederdel i denim og med rib i livet

1 kommentar:

  1. Det ser hyggeligt ud, der må jeg forbi engang. Og hvis der så også kan scores nogle gode fund er det da bare cherry on the cake :o)

    Også en super fin nederdel du har fået lavet. Måske jeg skulle forsøge mig med sådan én engang...

    SvarSlet