onsdag den 23. november 2011

Så juler vi

Plejer nu egentlig først at pynte op d. 1. december, men af en eller anden grund er julekasserne allerede nu kommet ned fra loftet nu. Måske jeg er blevet (lidt) for inspireret her i blogland!?
Dog har jeg aldig været til et totalt Gertrud Sand pyntet hus, så jeg starter i det små. Har lavet lidt opstillinger rundt omkring i huset, og så vil jeg stille og roligt pynte lidt mere op de næste dage. Har planer om et nisselandskab, de broderede julekalendre skal frem d. 30., så de kan få påmonteret alle gaverne til børnene, mandens og mine adventsgaver skal frem i lyset, den obligatoriske troldegren skal pyntes osv. Så har stadig lidt at gøre de næste dage.
Viste i et tiligere indlæg adventsgaverne til mine søstre og mor. Kunne ikke snyde svigermor, så i stedet for den obligatoriske chokoladekalender fra Frellsens, har jeg også været igang med en adventskalender til hende. Hun ønskede sig på et tidspunkt en pose/taske til sit strikketøj, så hvorfor så ikke gøre det til en af gaverne:-)
Medusa juletræ med lidt nisser og svampe

Hvide Medusa julefigurer

Filtnisser og porcelænsnisser med huen ned over øjnene

1 kommentar: