lørdag den 5. november 2011

Kähler lagersalg og den skønneste hue

Astrid har fået ny hue. Har købt den af hende her. Hun havde egentlig lavet den hendes egen datter. Heldigvis var den lidt for lille, så jeg kunne få lov til at købe den. Den er så fin!!!

Er jo så "heldig" at bo i byen med Kähler. Og deres lagersalg! Måtte lige forbi idag og selv om det var 3. og sidste dag, der var åbent, så var der stadig mange fine ting. Købte 3 morgenmadsskåle for 100, to gule krus for 100 og den lille fine vase til 50 kr. Gode køb:-)

Var forresten også forbi Miniatures lagersalg igår. Havde ellers droppet det i første omgang, da der var total kaotiske tilstande der ude til at starte med. Vi kørte dog alligevel et smut forbi sidst på eftermiddagen, men synes egentlig ikke der var meget at komme efter. Enormt meget overtøj og designs, der også var at finde  derude sidste gang. Så tror jeg tager en pause fra deres lagersalg.
Dejlig pakke at finde i postkassen

Huen

Lillefisen med sin nye hue

Dagens Kähler indkøb

6 kommentarer:

  1. Sikke nogle gode køb. Jeg kendte ikke til et kähler lagerselv før dette indlæg. Ved du hvor man kan se en liste over fremtidige lagersalg? jeg kan nemlig ret godt lide deres produkter;)

    Hilsen
    Mette

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine ting du har fået fingre i. Fedt med et kähler lagersalg! Det kunne jeg da også ønske mig at besøge en gang..
    God weekend

    SvarSlet
  3. @bade-and: Jeg ved faktisk ikke, om det er til at finde et eller andet sted på nettet. Jeg ved det fordi, de annoncerer med det i lokalavisen. Kan ikke huske om det er en eller to gange om året, men jeg forsøge at huske, at lave et indlæg næste gang, det løber af stablen:-)

    SvarSlet
  4. En fantastisk hue.. Og en skøn model

    SvarSlet
  5. Sikke nogle fine køb, jeg er vildt misundelig :)
    Kh

    SvarSlet