tirsdag den 14. juni 2011

Mulepose og pusletaske

Min mands kusine ønskede sig en mulepose til sit strikketøj, så da hun havde fødselsdag i forgangende uge, skulle hun selvfølgelig ha' sit ønske opfyldt. Og hun var yderst tilfred med gaven.
 En af mine efterhånden eftertragtede kreativiteter er denne pusletaske. Min moder startede med at lave dem, da hun fik mig, og da jeg ventede mit første barn lavede hun selvfølgelig også een til mig. Herefter fik veninder, kollegaer mm smag for tasken, og der er snart blevet produceret en del. Den er forholdvis nem og hurtig at lave, når man først har styr på mål og syrækkefølge, og så har den næsten uendelig muligheder ift. designet. Indtil videre har vores egen holdt til to børn, og den overlever bestemt også det 3. barn:-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er den bare lækker - jeg har ledt efter sådan en i 100 år. Sælger du dem? :-D

    Smil Anne-Sophie

    SvarSlet
  2. Hej Anne-Sophie Er det muleposen eller pusletasken, du spg til? Men jeg sælger begge dele:-)

    SvarSlet