torsdag den 16. februar 2012

Stjernebukser

Jeg er i gang med at hjælpe en veninde med ombetrække en børnelænestol. Stoffet i fløjl med stjerne på har hun selv valgt, og hun har i den grad købt rigeligt af det, så for at der ikke skal gå for meget stof til spilde, har jeg endnu engang lavet bukser ud af resterne.
Hun venter en lillebror til april, så jeg har lavet par til ham med turkis ribkant i liv og ben. Der er også blevet et  par til Astrid, hvor der kommer en koralfarvet ribkant på. -kanten er bare ikke syet på endnu, så I må nøjes med billede af drengeudgaven.
Jeg håber, jeg kan fremvise stolen  med det nye udseende, når jeg en dag kommer forbi veninden, så jeg kan få taget et billede af det endelige resultat.
Fløjl med stjerner og turkis ribkant i liv og ben i str. 3 mdr.

1 kommentar:

  1. Super søde Stine!
    Jeg er vild med unisex stof som man så selv kan pimpe enten til dreng eller pige. Det gør også processen en hel del sjovere syns jeg :)

    SvarSlet