fredag den 3. februar 2012

Fest i vente

Vi lader op.
Lader op til det store brag af en fest min svigermor har stablet på benene til imorgen. Hun fyldte 60 igår, så der har været gang i den de sidste par dage.
Hele dagen igår brugte vi hos hende, idag har jeg været ude at hjælpe med til at dække borde mm i forsamlingshuset, mens min mor passede mine syge børn -ja, så gik den heller ikke længere her-, og i aften står den på store bageaften. Desserten imorgen skal bestå af det store kagebord, så vi er alle sammen igang med et bidrag.
Håber bare ungerne, når at blive friske igen, så skal det nok blive en god fest!

August 8 mdr gammel, der kysser farmor i stor stil.

4 kommentarer:

  1. god ide med et stort kagebord med bidrag fra alle! Og god bedring med børnene :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det bliver lidt a la Sønderjysk kagebord bare på Sydsjælland:-) Heldigvis er det "kun" lidt feber, der driller de to af børnene. Håber også de er klar imorgen!

      Slet
  2. God fest i morgen, jeg krydser fingere for at børnene bliver friske til i morgen.

    SvarSlet
  3. Tænk at han har været så lille, man glemmer det næsten sådan som de allesammen vokser!

    SvarSlet