søndag den 19. februar 2012

Nyt til Astrids garderobe og nyt mærke

Astrid har fået nye bukser. Et af de projekter, der skulle klares, inden jeg skal på arbejde igen om 2 uger. Puha, det er tæt på nu...
Jeg har i flere omgange forsøgt at bestille en ny omgang symærker til mit tøj hos Minanamnband, men jeg kommer aldrig til betalingssiden, så jeg opgave og forsøgte hos et danske firma i stedet for. Jeg er ikke lige så glad for designet på de nye mærker, men de har kostet ca. 1/3 af de andre, så det går nok...
I skal da også lige ha' et billede af den skønne prinsesse i huset.
"Brun" fløjl med stjerner og koralfarvet rib i livet

Blomstret fløjl fra Stof2000 med stribet rib

Mit nye mærke
Astrid hjælper farmand med at reparere sandkasse



2 kommentarer:

  1. jeg har det præcis på samme måde!! Synes klar minnamnband laver de flotteste mærker, men damn de koster kassen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg giver over 6 kr stk. Det er alligevel en sjat. De nye koster ca. 2 kr.

      Slet