mandag den 13. februar 2012

Hjemmelavet varmepude med grødris

Jeg er selv indehaver af en varmepude med kirsebærssten, men med de 180 kr de koster i fx Matas, gik jagten ind på at lave en billigere løsning, da min søster ønskede sig een i julegave. Efter lidt søgende fandt jeg ud af, at der er mulighed for at bruge noget så simpelt som grødris. -og en meget billig løsning. Der er også mulighed for at bruge fx boghvedekerne, som jeg har set Mette-Katrine gøre.
Jeg har lavet en tro kopi af målene, fra den pude jeg selv har, da dens aflange facon er helt perfekt til ha' rundt om fx nakke/skuldre.
Den er syet med 3 rum og "løbegang" i bunden, så risene kan flyttes fra rum til rum.
Min søsters veninde bestilte een af mig i forrige ud, og sådan endte den med at se ud, da den blev afleveret i torsdags. Har i samme omgang lavet een til min mor.
Varmepuden i udslået tilstand

Sammenfoldet og klar til aflevering

1 kommentar:

  1. god ide med rummene, det fik jeg ikke lavet i min. Kom i tanke om det lidt for sent :D

    SvarSlet