søndag den 4. marts 2012

Imorgen går det løs...

Jeg kan da ikke forlade hende her endnu!!!!!
Imorgen starter jeg på arbejde. Min aller sidste barsel er slut!!!
Det bliver ok at komme afsted, men nøj, hvor kunne jeg også godt være blevet hjemme. -bare en lille smule mere, så jeg havde nået de sidste ting på listen. Listen som aldrig når i bund. Så måske skulle jeg bare blive hjemme for evigt og sy, hækle, være kreativ med alt muligt landet, flytte om i huset, bage, sylte, ordne haven, hygge mig med ungerne osv osv. Desværre er virkeligheden ikke sådan. -eller ihvert fald ikke økonomien.
Jeg er bange for, at bloggen logger lidt ud for en periode. Den har været så hyggelig at ha' gennem barslen, men jeg kan mærke, at jeg allerede nu ikke har den samme tid som for bare et par uger sider.
Jeg har fået kikket lidt med hos jer andre, men har ikke selv fået lavet et indlæg siden i mandags og har kun fået smidt et par kommentar hist og her. Jeg kunne ellers ha' skrevet mange indlæg om lækkert Pompdelux homeparty, tur til Stof og Stil, salg af tøj, færdige krea projekter, lækker lækker mad og meget mere, men tiden har bare ikke været der.
Jeg har brugt min tid på, at sy mine sidste hængepartier færdige, rydde op i hus, loft og gemmer(synes aldrig jeg kommer i bund), sorteret børnetøj og solgt ud af det og alverdens andre ting. -OG SÅ HAR JEG VÆRET SAMMEN MED MIN DATTER!
Det er farmands tur til at gå hjemme med hende alene fra nu af og 5 uger frem, efter vi har været hjemme sammen i 3 uger. Det bliver ham, der skal kører hende ind i dagpleje osv. 
Det er meget meget mærkeligt!
Jeg håber, jeg kan vende tilbage i et eller andet omfang, når hverdagen falder på plads, og jeg har fået overblik over hvor der kan findes tid til kreativitet mm.
Og skal jeg også lige ha' overstået min uddannelse til spinninginstruktør, der rækker sig over to weekender i Randers i april måned.
Håber I hænger ved:-)
Far og Astrid fægter.. -ja, man sku da nødig opdrage drenge og piger forskelligt?

2 kommentarer:

  1. Kære Stine
    Nå ja så banker hverdagen også på hos dig :)
    Jeg nyder at læse med her hos dig og tro mig når først dagene ruller for Jer, så får du også overskud og tid til bloggen. Man behøves jo heller ikke lave nye indlæg dagligt :)
    Vil tænke på dig i morgen tidlig. Mange knus

    SvarSlet
  2. Vi hænger ved :) Som Binemor skriver så behøver indlæggene ikke komme hver dag - heldigvis da for hvis alle postede her dag så ville jeg aldrig nå at læse halvdelen af det jeg når nu :D Held og lykke i morgen!

    SvarSlet