onsdag den 15. august 2012

Navnebukser

Min svigerinde har ønsket sig et par navnebukser til fætter Rasmus plus et par ballonbukser til kusine Clara.
De er hermed færdig og klar til aflevering.
Det er rart at lave lidt ved symaskinen igen, men jeg tager det stadig stille og rolig, for jeg er desværre ikke helt op i gear endnu. Indtil videre er det perfekt med at gå hjem fra arbejde til middag, for jeg er færdig på det tidspunkt, og jeg har stadig brug for en lur på sofaen for at klare resten af dagen. Men synes alligevel det er gået lidt fremad, for lysten til at sy, bage mm kommer ligeså stille igen...
Smækbukser fra Elsebeth Gynther med navn

Ballonbukser til Clara

Nærbillede af stoffet til ballonbukser

4 kommentarer:

  1. De navnebukser er da bare for seje. Flot arbejde :))

    SvarSlet
  2. Hvor er det dejligt at høre, Stine, at det langsomt går bedre med dig.
    Super fine bukser du har fået lavet. For mig har det at sidde ved maskinen, været ren terapi...
    Knus

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine Stine!
    Dejligt at energien vender tilbage. Jeg nyder også at sidde ved maskinen, hvis jeg kan undgå at blive afbrudt flere gange i minuttet.
    Lige p.t. har jeg dog kastet mig over havens ukrudt og har en deadline der hedder ½ time hver dag, så bliver jeg ikke stresset over ikke at nå 1 time eller 2. Nu har det da fungeret i 3 dage så tror på at det holder og at vi har en park når weekenden er omme. Ungerne hjælper til så godt som de nu kan så vi hygger...

    SvarSlet