fredag den 10. august 2012

Kähler outlet igen igen

Drengene havde bedstevennerne på besøg igår og til aften kom deres forældre forbi til aftensmad. Bedstevenner og forældre er i fuld gang med at sætte hus i stand og er endelig blevet færdig med deres lækre nye køkken. Moderen kikkede flere gange på mine Kähler Mano kopper, mens de var her, og som en lille "indflytningsgave" har jeg nu købt et par stykker til hende og det nye køkken.
Den lokale outlet lukker snart ned for denne gang, så jeg var så heldig at få 6 dele for 200 kr, så det blev også til to lyserøde kopper til samlingen, to skåle til og en enkelt lysestage som ekstra gevinst...
Tror det er godt, at den først åbner igen til næste sommer, for jeg har ikke plads til mere på hylderne.
Lidt mere til samlingen...

12 kommentarer:

  1. Skønne køb, og heldige bedstevenners forældre. Ja og heldige dig at du bor så tæt på kählers outlet. Jeg er vild med deres ting, men tænker også at min pengepung hurtig ville blive flad hvis jeg boede i nærheden af den :)
    God weekend.
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan hurtigt blive dyrt! Men fordi det er 2. sortering er priserne heldigvis til at ha' med at gøre:-)

      Slet
  2. Mano er det eneste fra Kähler jeg ikke ejer noget af, men elsker de farver! Og jeg har også den fine lysestage, som jeg nyder ved min seng :)

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg er ellers blevet rigtig glad for Mano kopperne! De ligger rigtig godt i hånden og så er de jo fine at se på:-)

      Slet
  3. Hvor er det man shopper så lækre ting så billigt? - kom frisk kom glad med en adresse...MÅ EJE FINE KOPPER! Hvor var det sødst af dig at shoppe til dem.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. De har en outlet med deres 2.sorteringsvarer her om sommeren på Enø/karrebæksminde. Men ellers mener jeg også der kommer et lagersalg her i Næstved i starten af efteråret.

      Slet
  4. Hejsa..
    Jeg overvejer et smut forbi i morgen formiddag. Har du nogen ide om, der mon var mange mano kopper dernede.
    Jeg skal kører omkring 75 km, så det ville jo være rart at vide det på forhånd, da det er det jeg kører efter..
    Fra Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marianne
      Det kommer an på, hvilke farver du kører efter. Dem der var i fredags, var i pastellerne -lyslilla, lyserød, lysegrøn og måske også en lys gul... Der var stadig lidt at komme efter i fredags, men kan selvfølgelig ikke garantere for hvor meget der er tilbage idag:-)

      Slet
  5. Tak for svar.Jeg er på udkig efter alle farver, undtagen mørk lilla og mørk gul.. Dem har jeg allerede. Bliver simpelhen nød til at tage afsted.
    Fra Marianne

    SvarSlet
  6. Det var bestemt kørerturen værd! jeg kom hjem med 4kopper, 1flødekande, 3skåle, og 4 talerkner. Jeg glæder mig allerede til maj måned, når de åbner for den nye sæson.
    Fra Marianne

    SvarSlet
  7. Det var godt, at det var turen værd:-) Og hvis man ikke kan vente til foråret, plejer der også at komme et lagersalg her i efteråret...

    SvarSlet
  8. Ja det hørte jeg lidt om sidste år. Vi skal bare lige selv på ferie der..Øv øv..
    Fra Marianne

    SvarSlet