torsdag den 1. december 2011

Vimpler i vinduerne og nissen flytter ind

Jeg har været i gang med den store vimpelproduktion. Synes de hygger fint i vinduerne!
Det var også en julevimple i den 1. adventsgave til mine søstre og mor. Håber de vil pynte i de små
hjem:-)
Og nu hvor det er blevet d. 1. december, så er huset også næsten færdig med at blive pyntet. Mangler bare mit juletræ, så der kan komme rigtig julestemning indenfor.
Vimpler i vinduerne

Nissen er forresten flyttet ind, og den har bl.a sørget for pebernødder i støvlerne, toiletpapir rundt om stolene og selvfølgelig har den fået pakkekalendrerne fyldt med gaver i nat!!!!
Nissen er flyttet ind

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med den lille dør til nissen, postkasse, risengrødsskål, dørmåtte og træsko! Det fik altså smilet frem :-)Håber at jeg når at se det inden det pilles ned igen - og godt fundet på søs :-)

    SvarSlet
  2. Total fed ide!
    Den tror jeg, at jeg låner næste år :-)

    SvarSlet