mandag den 12. december 2011

Juletræet med sin pynt

Der er lidt stille på bloggen, men synes bare tiden flyver afsted i disse dage. Weekenden har stået på konfekt og mere julebag og familiebesøg.
Og så har manden en masse statusrapporter, han skal aflevere her inden jul, så det er heller ikke meget, jeg har mulighed for at bruge computeren.
Men jeg har fået mit juletræ indendøre, og drengene synes, det var super hyggeligt at pynte det! Eftersom vi ikke holder jul hjemme, så har vi juletræ det meste af december. Det er ikke særlig pænt når vi når d. 24., men pyt for der har det også pyntet det meste af måneden.
Er der andre, der bliver stresset over julen? Jeg elsker december måned, men jeg er egentlig ikke så glad for selve juledagene mere. Der er så mange mennesker, der skal besøges og tages hensyn til, så de ikke bliver skuffet/kede af det. Traditioner der bliver sat på prøve eller skal afstemmes, når flere familier mødes mm. Og vi er ikke engang skilsmissebørn eller lign.
Det bliver alt for stresset i mit hoved, og så synes jeg ikke, det er hyggeligt mere.
Overveje efterhånden om vi skal stikker af i fremtiden eller bare holder jul herhjemme for os selv.
Årets juletræ

1 kommentar:

  1. Uh, vi har det på samme måde herhjemme. Vi nyder egentlig julen, og jeg elsker at julesysle, men der er julefrokoster og familiebesøg hver weekend, er tiden lidt knap.
    I år har vi valgt ikke at give/modtage julegaver, og det gør egentlig det hele lidt lettere, men der er stadig mange hensyn, der skal tages.

    Håber du kommer helskindet ud på den anden side ;-)

    SvarSlet