lørdag den 31. december 2011

Rigtig godt nytår og tak

Tak for, at jeg har fået lov til at blive en del af blog-verdenen!
Er blevet inspireret både indretningsmæssigt og kreativt, har fået nye bekendtskaber og har fået et lille frirum for mine tanker, billeder mm.
Jeg glæder med at følges med jer andre ind i det nye år. Glæder mig fortsat til at dele ud af mine tanker om livet i provinsen, min familie og alt det kreative, der finder vej gennem mine hænder -og symaskine.
2012 bliver året hvor min aller sidste barsel ender, så i starten af marts står den igen på en 37 timers arbejdsuge. Må skynde mig langsomt at nyde den sidste tid som hjemmegående. Ville ønske at økonomien var til at jeg kunne gå lidt ned i tid, men sådan er virkeligheden desværre ikke. Tror jeg lever lidt i den forkerte tidsalder, ville elske at være hjemmegående husmor. Ihvert fald bare for nogle år...
Kan glædes over, at jeg har 12(!!!) omsorgsdage, jeg skal ha' holdt samt en pæn portion ferie, så jeg kan nå at nyde
Forhåbentlig bliver 2012 også året, hvor vi får vores tilbygning, så vi kan få indrettet vores hjem til den store familie, vi efterhånden er blevet.
Godt nytår

Ingen kommentarer:

Send en kommentar