torsdag den 13. oktober 2011

Ta-Da og ny To-Do torsdag d. 13/10

Var nok en kende overmodig, da jeg lavede min sidste liste. Har ihvert fald ikke nået det hele. Og noget er blevet skiftet ud med andre projekter. Bl.a har vi fået malet soveværelset, hvilket det også trængte frygtelig meget til!
Men jeg har da nået at holde barnedåb og ferien i Sverige kan også få et flueben. Og så er der klippet flere firkanter ud til niecens sengetæppe.
Havde desuden skrevet at jeg skulle lære at hækle bedstemorfirkanter, men i stedet er det blevet til at par hæklede dyr fra "Flere hæklede dyr". Syntes det var en fin beskæftigelse at ha' med på vores tur til Sverige. Her til morgen har jeg fået gjort min første "Anna and" færdig. Min er dog i en lidt mere diskoversion end i bogen, men fin er den blevet! Så mangler jeg bare at hækle øre til min første ugle, så den også kan vises frem.

Tænker at næste uges to-do bliver nogle af de ting, jeg ikke har noget de sidste par uger.
* Sy lilla nederdel til mig selv færdig
* Klippe heldragter ud til Astrid -og måske nå at sy dem
* Opstarte sammensyningen af sengetøj til Villads
* Klippe de sidste firkanter til Julies sengetæppe
* Hækle ugle færdig og opstarte et nyt dyr

Og ps. Hold øje med bloggen, for jeg pønser på min første give away:-)
Anna And fra "Flere hæklede dyr" i diskoversion  

3 kommentarer:

  1. Åhh hvor er den fin :) Ved ikke helt om jeg nogensiden bliver helt gode venner med hæklenålen... Men nu har jeg fået fat i noget andet garn, så måske det hjælper :)
    Kh

    SvarSlet
  2. Altså det går da bare godt med den hæklenål, den er da super sød den lille Anna and :D

    SvarSlet
  3. Tak, til jer begge to:-) Jeg er også helt godt tilfred!

    SvarSlet