lørdag den 3. november 2012

Kähler indkøb

I mit forrige indlæg skrev jeg om Kählers lagersalg, og her er hvad jeg fik købt med hjem. Der var et par ting, jeg skulle ha' købt i deres outlet i sommers, for de desværre ikke at finde på lagersalget... Men for 725 kr fik jeg en stor Omaggio vase med gule striber, en lysegrøn Mano skål, en lyseblå mælkekande og sukkerskål, en stor blå Mano tallerken/fad, en lyseblå mellem forrådskrukke og en grå Ilumina lysestage, så jeg er ganske tilfreds med mine køb! -måske jeg skulle kikke forbi igen imorgen, inden de lukker....?!


5 kommentarer:

  1. Åh jeg ville gerne have sådan en sukkerskål, øv at man ikke bor i nærheden

    SvarSlet
  2. Lækre ting du har fundet :) Gid man lige boede i nærheden, så skulle jeg på rov - kunne så godt tænke mig en vase med sorte striber.

    SvarSlet
  3. Åh altså Stine nogle lækre sager!!
    Næste gang der er lagersalg MÅ jeg altså forbi! Så kunne vi måske holde en gang blog-kaffe i samme anledning!!!
    Hvad ligger mano kopper og tallerkner på i pris på lagersalget??

    SvarSlet
    Svar
    1. Der var 3 dele Mano for 200 kr. Man kunne kombinere kopper, de små tallerkner, mælkekande, sukkerskål eller skåle, som man havde lyst til. Godt nok er der lidt tid til, men de sidste par somre/sent forår har de jo haft en outlet/2. sorteringsbutik i Karrebæksminde, og der har jeg også købt mange fine ting. Så det ville da være oplagt med en gang blog-kaffe og Kähler-indkøb til den tid:-)

      Slet
  4. Ej, nogle fede ting!!! :) Og vasen er super flot - og lidt sommer :)

    SvarSlet