søndag den 28. oktober 2012

Min 1. kreaklub-søndag


Først vil jeg lige starte med at sige velkommen til alle de nye læsere! Og til alle, tak fordi I har taget så godt imod min give away.
Jeg har lavet mig en lille kreaklub. Der er lagt op til, at man kan lave lige, hvad man lyster af kreative ting. I dag blev det dog primært til syning. selv om det ikke er det, de andre gør så meget i.
Pga. sygdom var vi kun 3 i dag, men det gjorde ikke dagen mindre hyggeligt. Desværre havde vi lidt problemer med maskinparken, og vi endte med, at det kun var min, der ville køre. Det var dog også to gamle damer, der var kommet på besøg, og Fru Elna Lotue kunne vi ikke tråde, og Fru Singer sagde stop efter 1½ times tid.
Jeg fik kun syet en enkel soveand(som endnu ikke er fotograferet), og resten af tiden forsøgte jeg mig som symaskinereperatør og lærer. Men hyggeligt var det!


1 kommentar: