mandag den 16. maj 2011

Et nyt liv som blogger

Havde aldrig troet, at jeg skulle ende i bloguniverset, og her er jeg så. Har gennem det sidste stykke tid fået øjnene op for det liv, der lever i cyperspacer. Har selv stor fornøjelse af at kikke med indenfor hos andre, der dele den samme glæde for det kreative, børn, familie, genbrug/loppelivet og behovet for at dele livet med andre.
Men hvis jeg skal starte med at fortælle lidt om mig selv, så er jeg født og opvokset i det sydvestsjællandske og trives med at bo i provinsen. Jeg er uddannet fysioterapeut og arbejder på det lokale sygehus. Er gift og har to drenge på 4 og 2 år og en lillesøster på vej i midten af juli, så det går ikke stille for sig i hverdagen.Vi bor i et lille renoveret hus fra 1906, der står foran en tilbygning, så vi kan være her allesammen.
Vores hus og have er et samsurium af genbrug/loppemarkedsfund, selvgjort, arvegods og Ikea-møbler. Og jeg elsker det!
Det samme gør sig gældende for vores børn. De går klædt i alt fra H&M, mærketøj og mors hjemmesyede ting. De leger med alt fra uklædelige plastikting, loppemarkedsfund og lækkert trælegetøj.
Har det nok bare bedst, når tingene ikke helt køre efter en ret snor og bestemt genre. Har en idé om, at det giver en anden glæde i hverdagen, at det hele ikke er sort og hvidt.
Som sagt er der en lillesøster på vej her midten på sommeren, og da min krop/mit bækken ikke er så god til at være gravid, har jeg været sygemeldt siden starten af året. Har udnyttet tiden med at få syet en masse til drengene, lillesøster og gud og hver mand. Og jeg elsker det. Er først begyndt at sy for et par år siden, men det har virkelig bidt sig fast i mig, og mit syunivers bliver udvidet næsten dag for dag.
Ellers bruger vi/jeg meget tid på vores familier, venner og har et aktivt idrætsliv.
Glæder mig til at dele mit liv og univers i det sydsjællandske med jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar