mandag den 23. maj 2011

Dagene der bare går

Synes bare dagene drøner derudad. Hvordan søren skal det ikke gå, når familien bliver et familiemedlem rigere om 8 uger (6 uger, hvis vi er heldige...). Jeg/vi når en masse, men alligevel synes jeg ikke, jeg når noget. Måske fordi det hele bare går i et langsommere tempo end det plejer. Maven fylder og bækkenet driller, så det giver sine begrænsninger. Er ikke så god til at blive begrænset. Har prøvet at nyde min sidste graviditet i fulde drag incl. mange bækkensmerter mm, men glæder mig alligevel til maven er væk igen, og lillesøster ligger i mine arme. Og glæder mig til at kunne være fysisk aktiv igen. Savner spinning og løbeturerne. Selv om cykelturen ned til Netto og hjem igen kan være rigelig fysisk aktivitet pt, så er det bare ikke det samme.
Har gjort et par investeringer de sidste par dage, som gerne skulle gøre mit blogliv mere bekvemt. Købte mig et nyt kamera i lørdags, så jeg forhåbentlig kan vise jer en masse fine billeder fra mit/vores liv. Idag brugte vi penge på en ny computer. Den jeg pt skriver fra, købte jeg for ca. 8 år siden ifb. med mit studie, så den er efterhånden MEGET langsom, så nu sku det være. Glæder mig til vi får den nye startet op!!!
Imorgen står den på sidste graviditetsbesøg hos egen læge. Er spændt på, hvor stor hun mener, lillesøster er ved at være. Jordemoderen mente allerede for 3 uger siden, at hun var over gennemsnittet. Villads var en stor dreng på over 4500 g, og fødslen endte med at blive kompliceret, så lillesøster får ikke lov til at komme op i samme vægtklasse. Skal scannes om 1 måned og så håber vi på en endelig plan/afklaring omkring fødslen og evt. igangsættelse før tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar