onsdag den 6. februar 2013

Nyt job og endnu mere sygdom...

Kombinationen af nyt arbejde og sygdom i huset er bare ikke ok!
Vi har på skift ligget med sygdom fra før jul, så jeg synes, det er ved at være mere end nok.
Bare de sidste par uger har været rigtig træls! Forrige weekend startede August med massiv influenza, så fulgte manden trop onsdag aften, fredag lagde Villads sig med 39,6 og lørdag toppede vi kransekagen med Astrid og høj feber. Villads er som den sidste ikke ovenpå endnu og er lagt i seng for 6. dag i træk feber... Dog er den dog nede for første gang i 6 dage under 39,5.
Heldigvis går det nogenlunde med ham i løbet af dagen bort set fra manglende appetit. Det er næsten det værste, når børnene ikke vil spise noget, og man kan se, at de svinder ind...
7 9 13 døjer jeg indtil videre kun med en let forkølelse. Går på ferie på fredag og forventer næsten at bruge min vinterferie under dynen. Men samtidig er der jo ingen grund til være pessimist, så selvfølgelig går jeg fri!
Som sagt har jeg skiftet arbejde her fra d. 1/2, og indtil videre er jeg svært tilfreds! Det er så meget anderledes end det jeg er vant til. Og fordi det er et team, der er blevet opnormeret fra 4 til 7 terapeuter, så tager vi det MEGET stille og roligt til en start, så vi bliver kørt ordentligt ind i opgaverne. ME LIKE!
Men jeg er alligevel dødtræt, når jeg kommer hjem, så desværre bliver det ikke rigtig til de store kreative udfoldelser eller indlæg på bloggen lige for tiden...

2 kommentarer:

  1. God bedring til jer alle og tillykke m jobbet:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det dejligt at du er så glad for det nye job! Øv at I er ramt af sygdom - vi satser på at du går fri så du får mulighed for at nyde ferien.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet