fredag den 1. juni 2012

Vinderen af Kähler kanden er...


Så blev det tid til at trække vinderen i min 1 års fødselsdags give away! Random.org har hjulpet til.
Først vil jeg sige tak til alle dem, der havde lyst til at deltagelse. 145 lodder kom der med i puljen.
Og velkommen til alle mine nye faste læsere. Fedt at I har lyst til at følge mig og min blog:-)
Nå, men vi skal vel til det!

An the winner is.... 

Lod nr. 11 (jeg beklager, men jeg har fået lukket rangdom.org ned, inden jeg fik kopieret vinderbilledet!!!)


Ved vinderen er en stor fan af Kähler, og jeg er sikker på, at kanden vil pynte i hendes nye hus:-)

Og hvis I ikke har gættet, hvem det er, så klik her

Sende mig lige din adresse, så skal jeg sørge for, at den kommer sikkert frem: stineboegh@hotmail.com

1 kommentar:

  1. Ihhhhh hvor er jeg glad!!!!!! :-D :-D :-D så så så glad!!! Bedste give away ever!!!

    SvarSlet